Schutsemarkt 10 juni 2023

5 juni 2023

Schutsemarkt Nieuwe Pekela 10 juni 2023 vanaf 9.30 uur.

De Pekelder PvdA wenst organisatoren, standhouders en bezoekers een mooie en geslaagde jaarmarkt.

De Pekelder had dit jaar graag weer op de Schutsemarkt in Nieuwe Pekela gestaan.
Helaas kunnen we de bezetting van onze kraam niet rond krijgen. Deels doordat een aantal leden verplichtingen elders heeft en deels omdat er zich niet voldoende leden/vrijwilligers hebben aangemeld of beschikbaar willen of kunnen zijn. We vinden het erg spijtig en hopen dat het ons voor de jaarmarkt in Oude Pekela wel gaat lukken.

Het zou fantastisch zijn als we uit een groter bestand van leden kunnen putten. We willen graag deelnemen aan gelegenheden waar we de mening over de Pekelder zaken kunnen vernemen en natuurlijk ook onze Pekelder PvdA-standpunten kunnen uitdragen.

De landelijke PvdA is een vereniging met 42.000 leden die samen bepalen wat er moet gebeuren. Die leden zijn actief in meer dan 400 plaatselijke afdelingen en twaalf gewesten. Leden bepalen de koers van de partij. De mening van ieder lid telt even zwaar: one person, one vote!

Wil je ook meedoen, meedenken en invloed uitoefenen op de koers van de Pekelder PvdA, meld je dan aan. Je bent van harte welkom!

Je moet natuurlijk wel onze uitgangspunten onderschrijven, maar als dat niet voor de volle 100% is, ben je onder ons geen buitenbeentje!

PvdA-Pekela
Klaas-Jan Hulsebos, voorzitter