Wijzigingen PvdA-Pekela

1 april 2023

Op de Jaarvergadering van 20 maart jongstleden zijn een aantal bestuursfuncties gewijzigd.

Voorzitter: Klaas-Jan Hulsebos

Onze voorzitter Jan Kamphuis, die het voorzitterschap tijdelijk waarnam, droeg met instemming van de leden de voorzittershamer over aan Klaas-Jan Hulsebos. Klaas-Jan draait al een poosje mee en zal met frisse moed zichzelf, fractie,  bestuur en onze wethouder Reiny Kuiper,  motiveren om de PvdA-Pekela actueel en op de kaart te houden. Jan Kamphuis blijft wel bestuurslid.

Penningmeester: Wubbe Heidekamp

Trijnko Braker, sinds mensenheugenis onze solide penningmeester heeft aangegeven dat hij graag opgevolgd wil worden. Gelukkig heeft Wubbe Heidekamp zich beschikbaar gesteld en is van harte door de aanwezigen bevestigd in zijn nieuwe functie. Hiermee is Wubbe automatisch toegetreden tot het bestuur.

Secretaris:………………… vacant

Alice Roorda heeft haar secretarisfunctie beschikbaar gesteld vanwege toenemende tijdsbeslag in de door haar man Jeroen en haar in dit jaar opgestarte onderneming (DTO). Deze vacature is nog open, dus leden, stel je s.v.p. beschikbaar.

Overige wijzigingen Bestuur:  Johan de Vries en Jan Vos

Johan moet noodgedwongen gas terug nemen en zich meer en meer concentreren op de gezondheid van zijn vrouw en hemzelf en dat gaat te allen tijde voor. Johan heeft in zijn PvdA loopbaan zijn sporen dubbel en dwars verdiend en wij zijn hem daar oprecht dankbaar voor.

Een challenge, waarbij onze wethouder is gevraagd om minstens twee nieuwe leden aan te brengen, is geslaagd met zelfs 3 nieuwe leden. De belofte van Jan Vos om zich bij minimaal 2 nieuwe leden beschikbaar te stellen als bestuurslid, moest hij dus nakomen. Jan is als bestuurslid opgenomen en de ledenwerving kan beginnen!

Ledenwerving:

PvdA Pekela wil ook in de toekomst haar stem vanuit de sociaaldemocratische gedachte in de gemeentepolitiek blijven laten horen. Maar dan moeten inwoners van Pekela die de PvdA een warm hart toedragen, hier wel de schouders onder willen zetten.

Denk mee, doe mee en beslis mee wat er in je eigen plaats gebeurt door je te melden bij onze afdeling.  Kijk een poosje mee in onze partij en beslis op een later moment of het iets voor je is.

Je bent van harte welkom!

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.
Doe mee en word lid!